Pozycjonowanie stron

Czym jest pozycjonowanie stron?

Poprzez pozycjonowanie witryn internetowych określa się szereg komplementarnych względem siebie procesów, wykonywanych zarówno wewnątrz nich (on-site), jak i na zewnątrz (off-site). Efektem będzie pojawienie się odnośnika do Twojej platformy www na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google. Umiejętnie prowadzone działania wzmacniają rezultat optymalizacji witryny, pozwalając jej utrzymywać się na topowych miejscach przez długi czas.

Pamiętaj! 97% polskich internautów szuka towarów i usług w Google. Miliony z nich ograniczają swoje poszukiwania do 10 czołowych pozycji, które wskaże im wyszukiwarka. To właśnie w tym miejscu powinien znaleźć się link do Twojej strony, jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż i zarabiać więcej. Pozycjonując z nami swój serwis, nie tylko znajdziesz się w TOP10, ale, dzięki przemyślanej, długofalowej strategii, pozostaniesz tam na stałe.

Co się składa na pozycjonowanie?

Rozmawiając o skutecznym pozycjonowaniu, nie należy zapominać, że jest ono procesem ciągłym i rozłożonym w czasie. Poszczególne działania muszą być nie tylko odpowiednio skoordynowane, ale także wdrażane we właściwym momencie. Właściwe rozłożenie wszystkich etapów oraz ich dopasowanie do strategii i specyfiki Twojej firmy, umożliwią osiągnięcie komercyjnego sukcesu i pomogą stronie na stałe zagościć na topowych pozycjach wyników wyszukiwania.

Na skuteczną optymalizację składają się następujące elementy:

  • kompleksowy audyt SEO;
  • właściwy dobór słów kluczowych do serwisu;
  • przygotowanie wartościowej treści (contentu);
  • optymalizacja strony;
  • pozyskiwanie wartościowych linków;
  • analityka i monitoring efektów;
  • bieżące reagowanie na zmiany algorytmów i wytycznych Google.

Jakie są składowe pozycjonoawania?

Jakie są korzyści pozycjonowania?

Zastanawiasz się, jaki typ strony internetowej można skutecznie wypozycjonować? Spieszymy z odpowiedzią: każdy! Niezależnie od tego, czy prowadzisz klasyczną firmową witrynę www, serwis z ogłoszeniami, bloga, czy sklep internetowy – odpowiednio dobrane i właściwie skoordynowane działania SEO sprawią, że Twój serwis stanie się lepiej widoczny i bardziej rozpoznawalny, co z pewnością przełoży się na rosnącą liczbę odwiedzin, wzrost ilości zamówień, więcej zapisów do newslettera oraz innych akcji wykonywanych przez użytkowników.

Najważniejsze korzyści pozycjonowania:

  • dotarcie z ofertą firmy do większego grona potencjalnych Klientów;
  • zwiększenie ruchu na stronie internetowej;
  • więcej zapytań ofertowych;
  • lepsza rozpoznawalność i profesjonalny wizerunek;
  • wzrost sprzedaży i zwiększenie przychodów firmy;
  • osiągniecie przewagi nad konkurencją.

Warto również wspomnieć, że koszt pozyskania pojedynczego Klienta dzięki działaniom SEO jest niewspółmiernie niższy w stosunku do konwencjonalnych form reklamy lub promocji. Z tego powodu, pozycjonowanie nadal pozostaje jedną z najtańszych i jednocześnie najskuteczniejszych metod na dotarcie ze swoją ofertą do szerokiego grona nabywców.

Zalety wynikające z optymalizacji strony internetowej

Zalety optymalizacji strony

Zoptymalizowana strona www będzie nie tylko lepiej rozpoznawalna, ale jednocześnie bardziej przyjazna użytkownikom. Szybsze ładowanie, poprawa funkcjonalności, uproszczenie procesu obsługi Klienta czy ciekawe, angażujące i zachęcające do działania treści, to tylko niektóre zalety optymalizacji serwisu lub sklepu internetowego. Chcesz zlecić usługi SEO profesjonalistom z wieloletnim doświadczeniem? Skontaktuj się z nami i złóż zapytanie ofertowe jeszcze dziś.

Kontakt