Formy content marketingu

Współczesny marketing treści to nie tylko teksty na stronach internetowych, kreatywne opisy produktów czy blogosfera angażująca użytkowników sieci. To również rozbudowana struktura zapleczy i portali, których celem jest wzmocnienie efektu synergii podejmowanych działań promocyjnych. Poniżej prezentujemy najważniejsze formy content marketingu.

Artykuły sponsorowane

Specjalistyczne, pogłębione teksty, które charakteryzują się obiektywizmem i mają praktyczny charakter. Artykuł sponsorowany zwraca uwagę na cechy konkretnego produktu lub usługi, zestawiając je z potrzebami konsumentów oraz ofertą konkurencji.

Blogi

Blog to świetna promocja firmy online. Publikowane w stałych odstępach czasu, wartościowe i ciekawe wpisy stanowią przeciwwagę dla standardowej treści publikowanej na stronach firmowych. Blogi spełniają również istotną funkcję SEO – stanowią bowiem wartościowe źródło pozyskiwania cennych linków do stron sprzedażowych i ofert.

Newsletter

Angażująca użytkownika, atrakcyjna forma prezentowania contentu drogą e-mailową. Doskonale nadaje się do promowania nowych produktów, usług lub przekazywania informacji o wydarzeniach i ofercie firmy. Dodatkowym plusem tej formy marketingu jest możliwość pozyskiwania adresów i innych danych użytkowników.

E-book

Elektroniczna publikacja pozwala rozszerzyć zakres informacji o produkcie lub firmie. Najczęściej udostępniana użytkownikom jako prezent lub darmowy dodatek do rejestracji czy podania adresu e-mail do newslettera. Odpowiednio zredagowany e-book ma ogromny potencjał marketingowy – dostarcza wiedzy i umacnia więź między użytkownikiem a marką.

Infografiki

Atrakcyjna, estetyczna i wartościowa forma przekazywania informacji. Infografika pozwala zawrzeć wiele danych na stosunkowo niewielkim obszarze, sprzyja procesowi ich kojarzenia i zapamiętywania dzięki przejrzystej strukturze. Jednocześnie, grafiki informacyjne świetnie sprawdzają się w wielu kanałach komunikacji (strony www, sklepy, blogi, e-mail, social media).

Wideo i podcasty

Materiały multimedialne, takie jak filmy wideo lub podcasty tematyczne są bardzo chętnie oglądane i słuchane przez użytkowników, chcących zagłębić się w określoną tematykę. Przykładowo: jeśli sprzedajesz urządzenia elektroniczne, możesz w formie filmu przedstawiać ich konfigurację, możliwości czy sposoby zastosowania. Prowadzisz księgarnię online? Ciekawy podcast o nowościach wydawniczych z pewnością przypadnie do gustu Twoim klientom!

Co można zyskać dzięki treści?

Treści publikowane na stronach internetowych służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby użytkownika – uzyskaniu informacji o interesujących go usługach lub produktach. Jednak wartościowa, ciekawa i unikalna treść to również Twój potężny oręż w walce o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Content marketing umożliwia kreatywną i nienachalną reklamę Twojego biznesu za pomocą użytecznych i atrakcyjnych dla użytkownika tekstów, grafik, zdjęć czy materiałów wideo. Dzięki oryginalnej zawartości Twoja strona wyróżni się na tle konkurencji i przyciągnie kolejnych użytkowników, którzy mogą stać się Twoimi nowymi klientami!

Zysk osiągany za pomocą content marketingu
Skuteczność content marketingu

Co wpływa na skuteczność content marketingu?

Współczesny konsument podejmuje decyzję o zakupie lub skorzystaniu z usługi na podstawie udzielonych mu informacji. Zmęczony nachalną reklamą, która często niewiele wyjaśnia, poszukuje źródeł, które w pełni odpowiedzą na jego pytania o dany produkt lub usługę. Content marketing stanowi odpowiedź na jego oczekiwania, dostarczając wysokiej jakości treść, podaną w przystępnej formie.

Specjalizujemy się w usługach z zakresu reklamy w internecie. Przygotujemy dla Ciebie unikalne, wartościowe i angażujące użytkowników treści, które dadzą im odpowiedź na wszystkie pytania o Twoją ofertę. Jednocześnie, ciekawy kontent ułatwi promocję Twojej strony w sieci. Przygotowywane przez nas treści spełniają wszystkie standardy w zakresie SEO i pozycjonowania, dzięki czemu pozytywnie wpłyną na wzrost pozycji strony w wyszukiwarkach i pomogą Ci sprzedawać więcej!

Kontakt