W jakim celu wykonywać audyt SEO

Po co zrobić audyt SEO?

Usługa, którą oferujemy, ma charakter kompleksowy. Podczas badania strony dedykowani specjaliści odnajdują te miejsca w obrębie witryny, które wymagają interwencji – poprawy lub optymalizacji. Czasem dokonanie kilku niewielkich zmian w strukturze serwisu skutkuje znacznym podniesieniem jego pozycji w wynikach wyszukiwania. Istotą jest jednak zlokalizowanie obszarów wymagających poprawek i wdrożenie ich w odpowiedniej kolejności. Do analizy wykorzystujemy niezawodne narzędzia audytorskie, pozwalające w szybki i niezawodny sposób ocenić potencjał witryny i znaleźć jej mocne strony oraz obszary wymagające natychmiastowych działań. Efektem przeprowadzonego badania jest opracowanie czytelnego i szczegółowego raportu, zawierającego wnioski i zalecenia dla właściciela strony www.

Jakie korzyści przynosi przeprowadzenie audytu?

Zlecenie audytu SEO opłaca się na każdym etapie funkcjonowania strony – zarówno świeżo po jej uruchomieniu, jak i po kilku latach od oddania jej do użytku. Ilość oraz wartość otrzymanych informacji pozwalają na wdrożenie odpowiednich działań optymalizacyjnych. Te z kolei ułatwią poruszanie się w serwisie, pomogą dostosować jego zawartość do wymogów Google oraz wpłyną na wzrost pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Audyty SEO dają szeroki zakres informacji o stronie, dostarczając wiedzy na temat, m.in.:

  • obecnego indeksowania pozycji serwisu w wynikach wyszukiwania,
  • miejsc na stronie, w których należy podjąć odpowiednie działania,
  • niezbędnej optymalizacji pod kątem SEO (słowa kluczowe, linki itp.),
  • poprawności wyświetlania się strony na urządzeniach mobilnych,
  • szybkości i spowalniania procesu ładowania witryny,
  • linków zewnętrznych prowadzących do serwisu,
  • działań podejmowanych przez konkurencję.

Wycena audytu SEO

Zastanawiasz się nad zleceniem audytu, ale nie wiesz, ile to będzie kosztować? Z uwagi na indywidualny charakter każdej strony, jej strukturę oraz zakres niezbędnych do wykonania czynności, wycena każdego badania ustalana jest indywidualnie. Wszystko po to, abyś płacił wyłącznie za faktycznie wykonane prace. Ostateczna cena za audyt zależy od kilku istotnych czynników, wśród których wymienić należy m.in. zakres analizy do wykonania, wielkość serwisu i jego strukturę, zastosowane technologie i rozwiązania, a także czas potrzebny do kompleksowego przeprowadzenia badania i opracowania szczegółowej dokumentacji.

Wycena audytu SEO

Jakie efekty przyniesie audyt?

Odpowiednio przeprowadzone audyty SEO niejednokrotnie stawały się podstawą komercyjnego sukcesu wielu przedsiębiorstw. Trafna analiza obszarów wymagających optymalizacji oraz wdrożenie poprawek stanowią wstęp do skutecznego pozycjonowania witryny. Dzięki niemu Twoja strona internetowa znajdzie się wyżej w wynikach wyszukiwania, co przełoży się na dotarcie do szerszego grona odbiorców i zwiększenie zainteresowania ofertą marki. Każdy nowy użytkownik pozyskany w ten sposób może stać się Twoim nowym klientem. Z tego względu audyt SEO warto potraktować jako wstęp do skutecznej promocji swojego biznesu w sieci.

Zleć naszym ekspertom kompleksową analizę budowy i zawartości swojego serwisu internetowego. Przeprowadzony przez nas audyt da Ci pełną wiedzę na temat swojego serwisu, niezbędnych do wykonania poprawek oraz błędów uniemożliwiających osiągniecie wyższych pozycji w wyszukiwarkach. Przekonaj się, jak wiele możesz zyskać, rozpoczynając promocję strony od szczegółowego badania jej struktury.

Kontakt