Pora na strony internetowe

||Pora na strony internetowe

Pora na strony internetowe

Czas na nową stronę WWW? Jeden z klientów – zainteresowany stworzeniem strony internetowej i poprawą poprawy swojego wizerunku w Internecie stwierdził, że do kontaktu z naszą agencją skłonił go gorszy rok na rynku co skutkowało zmniejszeniem sprzedaży i mniejszym zyskiem.Jak wręczamy wizytówki Działanie to pozornie wydaje się logiczne, ponieważ przedsiębiorca stara się zmienić trudną sytuację, w której się znalazł. Pozornie. Warto bowiem zastanowić się nad przyczynami tego stanu rzeczy, które wynikają najczęściej z zaniedbań poczynionych wcześniej, kiedy sytuacja na rynku była dobra, a zamówienia w pełni wypełniały możliwości firmy. Przedsiębiorca wpada wtedy często w pułapkę i zostaje w tyle, nie dostrzegając stopniowych zmian zachodzących w konkurencyjnych podmiotach, które ponoszą stałe nakłady na działania promocyjne. Firma traci pozycję w branży i choć sytuację można odwrócić to jednak wymaga to czasu, a każdy miesiąc to kolejne utracone zyski.

Gorszym typem są jednak przedsiębiorcy, którzy nie tylko nie inwestują w swoją obecność w sieci czy jakość strony internetowej, kiedy zyski „się zgadzają”, ale co gorsze, w sytuacji kryzysu i konieczności tknięcia kosztów to reklama jest pierwszą ofiarą, a z budżetów znikają właśnie koszty promocyjne. Prowadzi to do kolejnych trudności i dalszego zmniejszenia sprzedaży. Błędne koło.

Nieważne więc w jakiej sytuacji znajduje się firma. Zawsze są elementy, które można naprawić lub poprawić. To właśnie teraz jest więc dobry moment na sprawdzenie Twojej strony internetowej i analizę działań promocyjnych w Internecie.

Zmiany w zachowaniach konsumentów postępują z dnia na dzień, a nowe technologie i środki przekazu w nowych mediach stwarzają możliwości, których mogą pomóc w pełni wykorzystać nie tylko możliwości, ale przede wszystkim potencjał Twojej firmy czy organizacji. Ułatwienia w wyszukiwaniu informacji o produktach dla konsumentów, usprawnienie wyboru czy znaczny wzrost liczby użytkowników mobilnych sprawia, że trzeba reagować szybko i konsekwentnie budować swoją pozycję.Jak wręczamy wizytówki Oznacza to, że jeśli Twoja witryna ma więcej niż 3-4 lata to naprawdę pora ją przeprojektować podobnie jak całą strategię obecności w sieci. Mobilne czyli responsywne strony internetowe to dziś standard.Użyteczność, optymalizacja pod kątem SEO, skuteczny copywriting, konwersja czy odpowiednie wykorzystanie reklamy Adwords… Jeśli te pojęcia są Ci obce to najwyższy czas skorzystać z pomocy specjalistów z dobrej agencji reklamowej.Ich wiedza jest ważna, ponieważ choć zmiany są nieuchronne i konieczne to jednak należy je zawsze starannie przygotować, aby nie wylać dziecka z kąpielą.

Zdarza się bowiem, że nowe strony internetowe stają się gorsze niż poprzednie, a nowe próby dotarcia do klienta są dobierane są przypadkowo niweczą wcześniejszy trud. Wynika to z faktu, że przedsiębiorca skupia się często tylko na próbie poprawy jednego z czynników czy środków przekazu nie budując spójnej i kompleksowej wizji i planu działania. To błąd. Należy zwrócić bowiem uwagę na każdy aspekt digital marketingu – designu strony internetowej, back-endu i front-endu, a przede wszystkim synergii tych pomysłów z celami biznesowymi Twojego przedsiębiorstwa.Tylko taka mieszanka przyniesie odpowiedni efekt pozwalając Ci nie tylko nie zostać w tyle, ale też w odpowiedni sposób wykorzystać możliwości i wyprzedzić konkurencję.

2017-12-22T12:07:33+00:00
facebook

Strona wykorzystuje pliki cookies. Ta strona używa pliki cookies (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o możliwościach zmiany ustawień przeglądarki internetowej. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close