Pora na strony internetowe

||Pora na strony internetowe

Pora na strony internetowe

Czas na nową stronę WWW? Jeden z klientów – zainteresowany stworzeniem strony internetowej i poprawą poprawy swojego wizerunku w Internecie stwierdził, że do kontaktu z naszą agencją skłonił go gorszy rok na rynku co skutkowało zmniejszeniem sprzedaży i mniejszym zyskiem.Jak wręczamy wizytówki Działanie to pozornie wydaje się logiczne, ponieważ przedsiębiorca stara się zmienić trudną sytuację, w której się znalazł. Pozornie. Warto bowiem zastanowić się nad przyczynami tego stanu rzeczy, które wynikają najczęściej z zaniedbań poczynionych wcześniej, kiedy sytuacja na rynku była dobra, a zamówienia w pełni wypełniały możliwości firmy. Przedsiębiorca wpada wtedy często w pułapkę i zostaje w tyle, nie dostrzegając stopniowych zmian zachodzących w konkurencyjnych podmiotach, które ponoszą stałe nakłady na działania promocyjne. Firma traci pozycję w branży i choć sytuację można odwrócić to jednak wymaga to czasu, a każdy miesiąc to kolejne utracone zyski.

Gorszym typem są jednak przedsiębiorcy, którzy nie tylko nie inwestują w swoją obecność w sieci czy jakość strony internetowej, kiedy zyski „się zgadzają”, ale co gorsze, w sytuacji kryzysu i konieczności tknięcia kosztów to reklama jest pierwszą ofiarą, a z budżetów znikają właśnie koszty promocyjne. Prowadzi to do kolejnych trudności i dalszego zmniejszenia sprzedaży. Błędne koło.

Nieważne więc w jakiej sytuacji znajduje się firma. Zawsze są elementy, które można naprawić lub poprawić. To właśnie teraz jest więc dobry moment na sprawdzenie Twojej strony internetowej i analizę działań promocyjnych w Internecie.

Zmiany w zachowaniach konsumentów postępują z dnia na dzień, a nowe technologie i środki przekazu w nowych mediach stwarzają możliwości, których mogą pomóc w pełni wykorzystać nie tylko możliwości, ale przede wszystkim potencjał Twojej firmy czy organizacji. Ułatwienia w wyszukiwaniu informacji o produktach dla konsumentów, usprawnienie wyboru czy znaczny wzrost liczby użytkowników mobilnych sprawia, że trzeba reagować szybko i konsekwentnie budować swoją pozycję.Jak wręczamy wizytówki Oznacza to, że jeśli Twoja witryna ma więcej niż 3-4 lata to naprawdę pora ją przeprojektować podobnie jak całą strategię obecności w sieci. Mobilne czyli responsywne strony internetowe to dziś standard.Użyteczność, optymalizacja pod kątem SEO, skuteczny copywriting, konwersja czy odpowiednie wykorzystanie reklamy Adwords… Jeśli te pojęcia są Ci obce to najwyższy czas skorzystać z pomocy specjalistów z dobrej agencji reklamowej.Ich wiedza jest ważna, ponieważ choć zmiany są nieuchronne i konieczne to jednak należy je zawsze starannie przygotować, aby nie wylać dziecka z kąpielą.

Zdarza się bowiem, że nowe strony internetowe stają się gorsze niż poprzednie, a nowe próby dotarcia do klienta są dobierane są przypadkowo niweczą wcześniejszy trud. Wynika to z faktu, że przedsiębiorca skupia się często tylko na próbie poprawy jednego z czynników czy środków przekazu nie budując spójnej i kompleksowej wizji i planu działania. To błąd. Należy zwrócić bowiem uwagę na każdy aspekt digital marketingu – designu strony internetowej, back-endu i front-endu, a przede wszystkim synergii tych pomysłów z celami biznesowymi Twojego przedsiębiorstwa.Tylko taka mieszanka przyniesie odpowiedni efekt pozwalając Ci nie tylko nie zostać w tyle, ale też w odpowiedni sposób wykorzystać możliwości i wyprzedzić konkurencję.

2017-12-22T12:07:33+00:00
facebook